Serviceskjema


  • Garanti: LydRommet AS har gjeldende 2 års garantitid, med mindre produsent har oppgitt utvidet garanti. Ved garantiservice må kjøpskvittering lastes opp. For profesjonelle produkter/kjøp mellom næringsdrivende gjelder Lov om kjøp [kjøpsloven].
  • RMA nummer: Når service forespørselen er registrert tildeles du et RMA nummer via epost, merk servicepakken tydelig med dette RMA nummeret, oppgi RMA nummer ved alle henvendelser.
  • Frakt: Pakken skal sendes slik at den utleveres på dør. Varer som sendes til utleveringssted kan ikke hentes. Kunde står alltid for frakt til oss, og LydRommet står for returfrakt ved garanti.
  • Feilbeskrivelse: Sørg for riktig og nok informasjon i feilbeskrivelsen, dette er viktig for at behandlingen av saken går raskest mulig. Dersom det ikke blir funnet feil på enheten eller at reparasjonen blir funnet ulønnsom og derfor avbrutt, blir det belastet et feilsøkingsgebyr tilsvarende medgått tid, normalt 1 arbeidstime.
  • Reservedeler: Det tillegges et småordregebyr på kr 200,- eks mva
  • Dersom utstyret ikke er hentet innen 3mnd etter ferdigstilling, faktureres kunde et gebyr som dekker kostnaden for å kaste utstyret


Vår besøks- og leveringsadresse er:

LydRommet v/verkstedet
Waldemar Thranes gate 86 b
0175 Oslo

E-post: service@lydrommet.no

Verkstedets åpningstid er 09:00 - 15:30 mandag - fredag.
Ved behov for tidligere levering, ta kontakt for avtale.



Filtrer
Sort
display